Întrebări frecvente

Informații despre livrare

Cum comand?

Pentru a comanda un produs trebuie să vă asigurați că acesta este compatibil cu autovehiculul dumneavoastră. Astfel, pentru a simplifica procesul de căutare, puteți completa formularul cape vă apare în secțiunea de sus a paginii principale, menționând în mod corect detaliile solicitate. După completarea acestuia veți primi recomandări de produse compatibile și puteți selecta brandul preferat, categoria de preț, numărul de produse și alte variații. Ulterior adăugării în coș trebuie să completați datele de livrare și de plată, pentru a putea finaliza comanda.

Cum returnez un produs?

Returul produselor comandate online se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.

Ce fac dacă un produs este livrat defect?

Dacă ați primit un produs defectuos vă invităm să ne contactați pentru a stabili împreună cea mai bună soluție pentru dumneavoastră. Opțiunea de retur este valabilă timp de 14 zile de la data primirii coletului și este recomandată în aceste situații.

Informații despre hotelul de anvelope

Cum pot caza anvelope?

Pentru a lăsa anvelopele nefolosite în custodia noastră trebuie să verificați lista de locații disponibile. După ce ați identificat cel mai apropiat hotel puteți completa formularul dedicat cazării anvelopelor. Odată cu trimiterea formularului vă puteți porni către locația selectată pentru a lăsa roțile. 

Cum pot ridica anvelopele din hotel?

Pentru a lua anvelopele din hotel se va parcurge același proces ca pentru cazarea acestora. Completați mai întâi formularul dedicat ridicării roților, iar apoi vă puteți prezenta în locație pentru a le lua.

AFLĂ ULTIMELE NOUTĂȚI

Înscrie-te la newsletter

Durează doar o secundă să te înregistrezi pentru a primi ultimele noutăți și reduceri...

FII PARTE DIN COMUNITATEA NOASTRĂ

Urmărește-ne

Alătură-te comunității Euro Anveope de pe rețelele sociale și rămâi conectat cu toate noutățile.

Portbagaj
Caută produsele potrivite pentru tine